Minerální vody vypisují tendr

12. 9. 2005 09:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Karlovarské minerální vody vypíše podle informací M&M v nejbližší době tendr na nákup a plánování médií. Společnost už obeslala mediální agentury s dotazem, zda by měly zájem se výběrového řízení zúčastnit. Zatím však nebyly sděleny podmínky tendru. KMV patří k největším tuzemským zadavatelům reklamy. Jen za letošní leden až červenec investovaly do nákupu reklamní plochy v médiích podle monitoringu TNS A-Connect částku 240 mil. korun. Drtivá většina mediálního rozpočtu směřuje do televizní reklamy, kde se největší podpory dostává značce Mattoni. Stávající mediální agenturou je Médea, která podle našich informací účast v tendru přijala.

-Martina Vojtěchovská-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.