Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mezi nejznámější značky spodního prádla patří stále české výrobky

Redakce MAM5. 9. 2005

Mezi nejznámější značky spodního prádla patří i v záplavě zahraničního zboží včetně luxusního spodního prádla stále výrobky českých textilních firem, které v průzkumech na prvních místech zmiňují především ženy. Naopak muži nejčastěji znají spodní prádlo Adidas a až na dalších pozicích se umístily tuzemské značky těchto výrobků. Vyplývá to z průzkumu společnosti GfK Praha.
Na prvním místě v kategorii nejznámějších značek dámského spodního prádla skončila Triola, kterou uvedlo 27 procent respondentek průzkumu. Druhá příčka patří společnosti Elite (23 procent) a třetí pozice společnosti Jitex Písek (21 procent). U mužského spodního prádla zvítězila značka Adidas (23 procent), druhý je Jitex Písek (17) a třetí Triola (13 procent).
S výsledky průzkumu společnosti GfK Praha koresponduje nabídka mnohých obchodů. “V nabídce obchodů Tesco je zastoupeno převážně zboží od českých dodavatelů, ale využíváme rovněž dovozů z celého světa,” řekla mluvčí společnosti Tesco Stores ČR Jana Matoušková.
Z pánského spodního prádla jsou nyní podle ní nejpopulárnější takzvané boxerky, které v prodejích předstihly tradiční slipy. V kategorii dámského spodního prádla je situace složitější. “V nejlevnějším sortimentu převažují klasické kalhotky, v luxusnějším dámy často nakupují i kalhotky krajkové či string (takzvaná tanga), oblíbené jsou rovněž soupravy spodního prádla v jednotném stylu,” uvedla. Také v obchodech Marks & Spencer v oblibě vítězí také standardní dámské kalhotky, za kterými následují bikiny a tanga.
U žen podle Matouškové roste obliba bezešvého spodního prádla. Z pohledu barev jsou české zákaznice poměrně konzervativní a většinou dávají přednost klasické černé nebo bílé barvě. “Vedle nich se ve stále větší míře prosazuje spodní prádlo barevné,” podotkla Matoušková. “Zákaznice dávají přednost klasickým barvám a různé výraznější barvy se příliš neprosazují,” uvedla mluvčí české pobočky společnosti Marks & Spencer Renata Fišerová. Dodala, že zákazníci však kladou velký důraz na materiálové složení spodního prádla a tíhnou k přírodním materiálům.
Většina lidí při nákupu spodního prádla podle odborníků míří do hypermarketů, kde lze na jednom místě sehnat levné spodní prádlo i luxusnější zboží. Například obchody Tesco nabízí nejlevnější kalhotky a pánské slipy za 24,9 koruny. “Máme však i luxusnější sortiment, a to zejména v obchodních domech Tesco, kde může cena podprsenky přesáhnout i 1000 korun. V hypermarketech Tesco činí potom cena nejdražších podprsenek maximálně 600 korun,” podotkla Matoušková.
Relativně levné spodní prádlo lze však nakoupit také v obchodech Marks & Spencer, kde například jedny dámské kalhotky přijdou při nákupu balení po pěti kusech na 49 korun. Nejlevnější pánské boxerky stojí 94 korun a slipy 70 korun. Za luxusnější výrobky ovšem musí lidé připlatit. Nejdražší dámské kalhotky zde stojí 580 korun a podprsenky 1250 korun. Pánské boxerky přijdou na 380 korun a slipy na 280 korun. “Zájem zákazníků je rozprostřen mezi všechny typy,” podotkla Fišerová.
Nejvyšší prodej spodního prádla hlásí obchodníci v předvánočním období a na svátek svatého Valentýna, protože spodní prádlo patří v ČR mezi oblíbené dárky. “Oba svátky představují ideální příležitost pro obdarování blízkých. Pro tyto příležitosti chystá společnost Tesco obvykle i nabídku spodního prádla v dárkovém balení,” řekla Matoušková.

×

Začal Znojemský hrozen

Starší článek

Přichází první reklama na pečivo

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více