Magazín GEO vstoupí na český trh
Světově známý magazín GEO začne podle informací M&M vycházet i u nás. Titul, který poprvé vyšel v Německu na konci 80. let, vydává v mnoha zemích vydavatelská skupina Gruner+Jahr, patřící do rodiny mediální skupiny Bertelsmann. O tom, že se k vydávání tohoto titulu schyluje i v ČR, nasvědčují některé aktivity zadavatelů a rovněž skutečnost, že Gruner+Jahr na konci loňského roku oznámil záměr expandovat také v zemích střední a východní Evropy. G+J sice u nás přímo nepůsobí, je zde ale přítomen prostřednictvím vydavatelství Motor-Presse Bohemia, stoprocentní dcery koncernu Motor-Presse International, v němž získal na sklonku roku 2004 majoritu. Jednatel české pobočky Motor-Presse Bohemia Milan Bohatec nechtěl ale naši informaci nijak komentovat. Brand GEO není značkou pouze pro časopis, ale i pro TV reportáže (v ČR běží na ČT 2 již od letošního ledna naučný seriál GEO), pro filmy, knihy, výstavy a mnoho doprovodných aktivit a produktů. Časopis je svými čtenáři vyhledáván z důvodu touhy po poznání, cestování, objevování světa a Země. GEO je známo svými kvalitními fotografiemi a precizní nadčasovou žurnalistikou a je přímým konkurentem časopisu National Geographic.
-Martina Vojtěchovská-
Podobné zprávy
ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny
Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň
Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk
