Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Magazín GEO vstoupí na český trh

Redakce MAM19. 9. 2005

Světově známý magazín GEO začne podle informací M&M vycházet i u nás. Titul, který poprvé vyšel v Německu na konci 80. let, vydává v mnoha zemích vydavatelská skupina Gruner+Jahr, patřící do rodiny mediální skupiny Bertelsmann. O tom, že se k vydávání tohoto titulu schyluje i v ČR, nasvědčují některé aktivity zadavatelů a rovněž skutečnost, že Gruner+Jahr na konci loňského roku oznámil záměr expandovat také v zemích střední a východní Evropy. G+J sice u nás přímo nepůsobí, je zde ale přítomen prostřednictvím vydavatelství Motor-Presse Bohemia, stoprocentní dcery koncernu Motor-Presse International, v němž získal na sklonku roku 2004 majoritu. Jednatel české pobočky Motor-Presse Bohemia Milan Bohatec nechtěl ale naši informaci nijak komentovat. Brand GEO není značkou pouze pro časopis, ale i pro TV reportáže (v ČR běží na ČT 2 již od letošního ledna naučný seriál GEO), pro filmy, knihy, výstavy a mnoho doprovodných aktivit a produktů. Časopis je svými čtenáři vyhledáván z důvodu touhy po poznání, cestování, objevování světa a Země. GEO je známo svými kvalitními fotografiemi a precizní nadčasovou žurnalistikou a je přímým konkurentem časopisu National Geographic.

-Martina Vojtěchovská-

×

Peníze na charitu jsou součástí reklamní strategie firem

Starší článek

Sparta si zvolila agenturu Kaspen

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Zprávy

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více