Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lidé v regionu chtějí více vydělávat i utrácet

Redakce MAM22. 9. 2005

Až tři z pěti obyvatel států střední a východní Evropy jsou připraveni více pracovat, aby si mohli dovolit vynaložit více peněz za spotřební zboží. Vyplývá to ze studie institutu Fessel-GfK, který zkoumal konzumní trendy v 11 zemích.
Nejmenší chuť obětovat část svého volného času na úkor delšího pobytu v zaměstnání projevilo 46 procent respondentů v Chorvatsku, naopak nejochotnější “dříči” jsou prý na Ukrajině (65 procent). Když institut prováděl loni průzkum v pěti největších západoevropských zemích, v Německu, Francii, Británii, Itálii a Španělsku, činil průměr jen 37 procent.
Utrácet stále více za věci denní spotřeby jsou prý odhodláni nejvíce občané Polska; plných 55 procent je ochotno provětrávat svoji peněženku ještě častěji než dosud. Na opačném konci škály figurují finančně zdrženliví Rumuni (jen 24 procent). Průměr v západní Evropě činí 39 procent. Hodnoty získané v Česku nebo na Slovensku zpráva agentury APA neuvádí.
Průzkum se uskutečnil v období prvních šesti měsíců letošního roku a osloveno bylo na 12 000 vybraných lidí z Bosny a Hercegoviny, Bulharska, Chorvatska, České republiky, Maďarska, Polska, Rumunska, Ruska, Srbska a Černé Hory, Slovenska a Ukrajiny.

×

Zpřísní reklama na léky?

Starší článek

Podíl Novy v prime time na letošním minimu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Birell

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více