Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kvůli rádiu Praha změní územní plán

Redakce MAM7. 9. 2005

V souvislosti s plánovanou výstavbou nové budovy pro Rádio Svobodná Evropa/Rádio Svoboda (RFE/RL) na Hagiboru v Praze 10 musí město změnit územní plán. Rozhlasová stanice se na Hagibor přestěhuje z budovy bývalého Federálního shromáždění u Václavského náměstí. Dům tam pro ni postaví společnost Orco Property Group.
Městská rada s pořízením změny plánu souhlasila, proces bude trvat asi rok. “Ač je to žádost soukromého developera podpořená Prahou 10, je to pro město významná změna,” řekl novinářům primátorův náměstek Jan Bürgermeister (ODS). “Velmi vítáme, že se uvolní budova bývalého Federálního shromáždění z toho bezpečnostního korzetu, který velmi znepříjemňuje život města,” dodal.
Změna územního plánu na Hagiboru se podle náměstka týká asi půl hektaru parcel. “Je to z bezpečnostních důvodů, je potřeba budovu posunout dál od Vinohradské třídy,” podotkl Bürgermeister. V současnosti jsou pozemky vedeny jako rezerva pro sportovní účely. Díky výstavbě budovy se také rozšíří o novou parkovou plochu Hollarovo náměstí, dodal náměstek.
O přemístění stanice dál od centra města se začalo uvažovat po teroristických útocích na New York a Washington v září 2001. Od té doby je budova bývalého Federálního shromáždění pod bezpečnostní ostrahou, od okolí ji dělí betonové zátarasy. Stěhování stanice se plánuje na konec roku 2007.
Magistrát doufá, že pro budovu někdejšího Federálního shromáždění najde stát vhodné využití. “Každý z nás si tam dovede představit divadlo, otevřený prostor, kam se dá zajít ve volném čase,” uvedl Bürgermeister. V horních patrech by podle něj mohly být kanceláře. Magistrát o tuto budovu zájem nemá, dodal.

×

Cizinci utratili více peněz, růst je však za očekáváním

Starší článek

Nový seriál ČT nabídne osudy maturantů i jejich rodičů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více