Koupí Wal-Mart maďarskou síť Louis Delhaize?

21. 9. 2005 11:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká společnost Wal-Mart připravuje na říjen převzetí maďarské sítě hypermarketů Cora, vlastněné belgicko-francouzským podnikem Louis Delhaize. Napsal to maďarský list Népszabadság. Americký maloobchodní gigant by tím poprvé vstoupil na trhy střední a východní Evropy.
List s odvoláním na jednoho ze zaměstnanců Louis Delhaize uvedl, že Wal-Mart již udělal u provozovatele sedmi hypermarketů v Maďarsku audit a připravil plán reorganizace. Vyjádření Wal- Martu ani Louis Delhaize agentura Reuters nesehnala.
V červnu generální ředitel americké firmy Lee Scott uvedl, že jeho firma pomýšlí na expanzi ve střední a východní Evropě formou akvizic již zavedených sítí. Dodal, že za atraktivní považuje trhy Ruska, Polska a Maďarska.
Největším provozovatelem hypermarketů v Maďarsku je britské Tesco, které zde má 46 nákupních center a do konce tohoto roku plánuje otevřít dalších deset až 12 obchodů. Maďarský trh hypermarketů je však již téměř nasycen a Tesco chce nyní začít otevírat menší prodejny.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.