Klofandu střídá Vaškovič

9. 9. 2005 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým ředitelem marketingu internetového portálu Atlas je Slavomír Vaškovič (33), který dosud pracoval v evropské divizi software a periferie počítačové firmy Dell. Ve funkci nahradil Martina Klofandu, který z firmy odchází.
Vaškovič, který dříve pracoval v automobilovém průmyslu, chce přenést do internetového podnikání zkušenosti z jiných oborů. „Jsem přesvědčen, že filozofie marketingu, zejména orientace na potřeby koncových zákazníků je stejná pro všechny skupiny produktů a služeb,“ uvedl.
Atlas je třetí největší tuzemský internetový portál, který každý měsíc navštíví kolem 1,3 milionu uživatelů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.