Společnost Eurocomm Group, která v Česku provozuje internetový obchod Kasa.cz, expandovala na trhy v okolních zemí. Během prázdnin zprovoznila obdobné servery v Německu a Polsku. Na Slovensku se tržby jejího internetového obchodu Hej.sk během prázdnin zvýšily meziročně o 345 procent. ČTK to dnes sdělila firma Eurocomm Group.
O zahraniční zákazníky chtějí bojovat i další české společnosti, které provozují internetové servery. Největší tuzemská skupina internetových obchodů Internet Mall zahájí internetový prodej na sousedním Slovensku 5. září. Letos se chystá také na maďarský trh a polský trh.
Firma Eurocomm odhaduje, že její letošní tržby za prodej zboží po internetu na Slovensku přesáhnou sto milionů slovenských korun. Internetové nákupy začala firma na Slovensku nabízet již v roce 2003 a server Hej.cz se stal jedničkou na místním trhu internetových nákupů. Česká republika je v porovnání s okolními postkomunistickými státy v internetovém obchodování nejdále. „Následuje Maďarsko a za nejméně rozvinutý trh považujeme v tuto chvíli Slovensko, kde zákazníci na internetové obchodování ještě nenavykli,“ řekl nedávno ČTK předseda představenstva Internet Mall Ondřej Fryc. Nákupy přes internet rychle rostou. Otevření internetových obchodů zvažují i někteří velcí obchodníci z kamenných prodejen, například ElectroWorld a Datart. Považují to za další možnost, jak zvýšit obrat.
Podle odhadů objem celkových online prodejů v ČR letos vzroste na sedm miliard korun, což je o třetinu více než loni.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.