Jen pětina lidí sleduje televizní reklamu

19. 9. 2005 06:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Celkem 80 procent televizních diváků se nedivá na televizní reklamu. Začne-li v televizi běžet reklama, nechá ji 30 procent diváků sice na obrazovce, ale nevěnuje jí pozornost. O procento méně lidí raději přepne na jiný kanál a každý pátý divák si na chvíli odskočí od televize. Vyplývá to z výsledků průzkumu agentury Median. Reklamu sleduje 13 procent diváků, kterým však nabízení zboží a služeb vadí. Se zájmem ji sleduje šest procent respondentů. Jen dvě procenta dotázaných soudí, že reklamy by mělo být v televizi více. Naopak dvě třetiny respondentů zastává názor, že reklama by měla být omezena. Dalších 14 procent diváků si myslí, že reklama by měla být zakázána. Zhruba stejný podíl, 15 procent, zastává názor, že reklama v televizi by měla zůstat ve stejné míře jako nyní. Průzkum Market & Media & Lifestyle – TGI, MEDIAN, 05/II+ 05/III se uskutečnil od letošního ledna do června na vzorku 7659 obyvatel ČR ve věku od 12 do 79 let.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.