Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Internetové obchody si od zdražení benzinu slibují růst zájmu

Redakce MAM8. 9. 2005

Tuzemské internetové obchody si od skokového zdražení pohonných hmot slibují, že dojde ke zvýšení zájmu o on-line nakupování. “Do velkých obchodních center jezdí nakupující převážně automobily. Je pravděpodobné, že vyšší cena pohonných hmot přiměje mnoho lidí uvažovat o omezení těchto jízd a bude motivací pro hledání alternativ,” uvedl ředitel největší tuzemské skupiny on-line obchodů Internet Mall Ondřej Fryc.
V souvislosti se zdražením pohonných hmot se již objevily i úvahy o návratu nakupujících do malých obchodů v centrech měst blízko jejich bydliště. “Myslíme si, že cena benzinu může být impulzem také pro vyzkoušení internetového nákupu,” dodal Fryc s tím, že zboží v internetových obchodech bývá zhruba o deset až 15 procent levnější než zboží v klasické maloobchodní síti.
Náklady kvůli dražšímu benzinu či naftě rostou ale i internetovým obchodům při doručování zboží zákazníkům. “Zatím ale vše pokrýváme z vlastních zdrojů, systém rozvážkové služby je navíc z hlediska celkové spotřeby pohonných hmot podstatně efektivnější než individuální jízda automobilem,” doplnil.
Internet Mall provozuje v Česku 17 specializovaných internetových obchodů. Ty nabízejí vedle elektroniky například bílé zboží, vybavení do přírody, hudební a filmové tituly, fotoaparáty, ale i zahradní techniku nebo kancelářský nábytek.

×

Televizi PULS povede Korytář

Starší článek

Novým mluvčím Unipetrolu je Arne Kejdana

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více