HoReCa summit rozšiřuje

26. 9. 2005 00:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: HoReCa summit rozšiřuje
Pátý ročník konference Czech HoReCa Summit, odborného a společenského setkání špiček českého hotelového, restauračního a cateringového trhu, se bude konat na začátku listopadu nově v Top Hotelu Praha. Program bude letos kromě sledování domácího trhu více zaměřen na příspěvky ze zahraničí, větší prostor dostanou i odborné diskuse. Workshopy se mj. budou týkat rostoucích segmentů v kategoriích wellness, vín a kavárenství obecně. Nově se do projektu zapojil kromě tradičních organizátorů (Vysoká škola hotelová v Praze a Incoma Consult) i Svaz obchodu a cestovního ruchu v ČR. Nejvyšší sponzorství, platinový partner, patří Kofole.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.