Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Desáté výročí pražského vysílání Svobodné Evropy

Redakce MAM12. 9. 2005

Rádio Svobodná Evropa/Rádio Svoboda 12. září oficiálně oslaví deset let vysílání z Prahy. Na oslavě vystoupí prezident Svobodné Evropy Thomas Dine. V projevu zhodnotí zásadní programovou i technologickou proměnu, kterou stanice za deset let pražského vysílání prošla. Hosté poté zhlédnou prezentaci nových televizních projektů RFE/RL. Součástí oslavy bude také výstava fotografií, které představí redakce ze všech míst, do kterých RFE/RL vysílá.
Stanice, kterou platí americký Kongres, byla po mnoho let často jediným zdrojem objektivních informací pro obyvatele komunistické části Evropy. V poslední době se však zaměřuje hlavně na země bývalého Sovětského svazu a státy s muslimskou populací jako Irák, Írán a Afghánistán. Změnila se i strategie, kterou RFE/RL posluchače oslovuje. Kromě rozhlasového vysílání dnes informuje také prostřednictvím internetu a televize.

×

Prostřednictvím internetu se ve světě prodá 30 % letenek

Starší článek

Úřady nebudou bránit v natáčení mrtvol v New Orleans

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202119. 4. 2021
Lidé

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více