TITULEK: ČSA s věrnostním programem
České aerolinie spustily inovovaný a rozšířený systém on-line služeb. Naplňují tak ohlášený trend ve větší míře využívat elektronické kanály. Součástí internetových služeb je nyní i nabídka pro firemní zákazníky, pro něž ČSA připravily nový věrnostní program OK Plus Corporate. Firemní zákazníci mohou nakupovat letenky prostřednictvím svého speciálního účtu. Rezervační modul je propojen s věrnostním programem OK Plus a automaticky načítá zákazníkům na jejich účty body. „Oba věrnostní programy lze kombinovat a míle za služební cesty získává cestující i jeho firma,“ říká Bohuslav Šantrůček, viceprezident pro marketing a prodej Českých aerolinií. Získanými bonusovými letenkami může společnost ušetřit náklady nebo je použít jako odměnu pro zaměstnance či dárek pro obchodní partnery. S věrnostním programem chce ČSA formou direct mailingu oslovit 10 tisíc nových firemních zákazníků.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?