ČSA s věrnostním programem
TITULEK: ČSA s věrnostním programem
České aerolinie spustily inovovaný a rozšířený systém on-line služeb. Naplňují tak ohlášený trend ve větší míře využívat elektronické kanály. Součástí internetových služeb je nyní i nabídka pro firemní zákazníky, pro něž ČSA připravily nový věrnostní program OK Plus Corporate. Firemní zákazníci mohou nakupovat letenky prostřednictvím svého speciálního účtu. Rezervační modul je propojen s věrnostním programem OK Plus a automaticky načítá zákazníkům na jejich účty body. “Oba věrnostní programy lze kombinovat a míle za služební cesty získává cestující i jeho firma,” říká Bohuslav Šantrůček, viceprezident pro marketing a prodej Českých aerolinií. Získanými bonusovými letenkami může společnost ušetřit náklady nebo je použít jako odměnu pro zaměstnance či dárek pro obchodní partnery. S věrnostním programem chce ČSA formou direct mailingu oslovit 10 tisíc nových firemních zákazníků.