ČSA s věrnostním programem

19. 9. 2005 00:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

TITULEK: ČSA s věrnostním programem
České aerolinie spustily inovovaný a rozšířený systém on-line služeb. Naplňují tak ohlášený trend ve větší míře využívat elektronické kanály. Součástí internetových služeb je nyní i nabídka pro firemní zákazníky, pro něž ČSA připravily nový věrnostní program OK Plus Corporate. Firemní zákazníci mohou nakupovat letenky prostřednictvím svého speciálního účtu. Rezervační modul je propojen s věrnostním programem OK Plus a automaticky načítá zákazníkům na jejich účty body. „Oba věrnostní programy lze kombinovat a míle za služební cesty získává cestující i jeho firma,“ říká Bohuslav Šantrůček, viceprezident pro marketing a prodej Českých aerolinií. Získanými bonusovými letenkami může společnost ušetřit náklady nebo je použít jako odměnu pro zaměstnance či dárek pro obchodní partnery. S věrnostním programem chce ČSA formou direct mailingu oslovit 10 tisíc nových firemních zákazníků.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení