Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čína zavedla nová pravidla pro zpravodajství na internetu

Redakce MAM26. 9. 2005

Čína zavedla nová pravidla pro obsah internetového zpravodajství. Rozšiřuje tak regulační opatření, která již platí u jiných internetových stránek, například diskusních skupin. “Stát zakazuje šíření jakýchkoliv zpráv s obsahem, jenž je v rozporu s národní bezpečností a veřejným zájmem,” oznámila oficiální zpravodajská agentura Nová Čína.
Zpravodajské internetové stránky podle agentury musí “být směřovány ke službě lidem a socialismu a klást důraz na správné vedení veřejného mínění k udržení národních a veřejných zájmů.” Zavedená zpravodajská média musí k provozu internetových stránek získat svolení úřadů.
Čína má speciální oddíl kybernetické policie, jenž dohlíží na internet s cílem regulovat jeho obsah. Texty, které kritizují vládu nebo se týkají citlivých témat, jsou z čínského internetu rychle odstraňovány.
Čína začátkem roku zavedla pravidla zahrnující povinnou registraci pro neziskové internetové aktivity, například osobní webové stránky. Přístup na mnohé zahraniční internetové stránky je běžně blokován, píše agentura Reuters.

×

Economia začne vydávat měsíčník Regal a dvouměsíčník Sign

Starší článek

Nova dosahuje 81% naplněnosti reklamou

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Radana Čechová

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Newsletter

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více