Chystá se kampaň pro týdeník Šťastný Jim
Vydavatelství EUROPRESS zahájí 15. září reklamní kampaň pro svůj společenský týdeník Šťastný Jim. Televizní (Nova, Prima) a rozhlasová (Impuls, Frekvence 1) reklamní kampaň má za cíl komunikovat posun titulu od klasického bulvárního časopisu k peoplemagazínu s vysokou úrovní žurnalistiky, oslovit stávající i nové čtenáře a vybudovat širší čtenářské povědomí, než měl časopis dosud. Kreativní stránku televizních a rozhlasových spotů navrhla a zrealizovala agentura Ledoborec, reklamní časy naplánovala a nakoupila společnost Mediaedge:cia.
Vydavatelství EUROPRESS je jednou z největších mediálních společností v České republice. Ve svém stávajícím časopiseckém portfoliu má 16 titulů, včetně nejprodávanějších časopisů v segmentu společenských titulů – Rytmu života a mládežnických titulů – Bravo a ženských titulů jako jsou Žena a život, Tina nebo Claudia. Titul Šťastný Jim vydavatelský dům koupil letos v dubnu.
-zem-
Podobné zprávy
Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?
V marketingu se více soustředíme na značku
