Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Chystá se kampaň pro týdeník Šťastný Jim

Redakce MAM6. 9. 2005

Vydavatelství EUROPRESS zahájí 15. září reklamní kampaň pro svůj společenský týdeník Šťastný Jim. Televizní (Nova, Prima) a rozhlasová (Impuls, Frekvence 1) reklamní kampaň má za cíl komunikovat posun titulu od klasického bulvárního časopisu k peoplemagazínu s vysokou úrovní žurnalistiky, oslovit stávající i nové čtenáře a vybudovat širší čtenářské povědomí, než měl časopis dosud. Kreativní stránku televizních a rozhlasových spotů navrhla a zrealizovala agentura Ledoborec, reklamní časy naplánovala a nakoupila společnost Mediaedge:cia.
Vydavatelství EUROPRESS je jednou z největších mediálních společností v České republice. Ve svém stávajícím časopiseckém portfoliu má 16 titulů, včetně nejprodávanějších časopisů v segmentu společenských titulů – Rytmu života a mládežnických titulů – Bravo a ženských titulů jako jsou Žena a život, Tina nebo Claudia. Titul Šťastný Jim vydavatelský dům koupil letos v dubnu.

-zem-

×

STV upřednostnila soukromou tiskovou agenturu před státní

Starší článek

Počet uživatelů internetu přes kabel se zdvojnásobil, TV stagnuje

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více