Česká republika má negativní obraz

5. 9. 2005 00:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

TITULEK13: Česká republika má negativní obraz
Společnost GMI, zabývající se marketingovým výzkumem, zveřejnila tzv. National Brand Index (NBI), který posuzuje, jak je která země vnímána obyvateli ostatních států. Zatímco Austrálie se umístila na prvním místě, mezi třemi posledními byla Česká republika, Rusko a Turecko. Z 25 zemí se kromě Austrálie umístily vpředu ještě Kanada, Švýcarsko, Itálie, Německo, Francie a Nový Zéland. Háček je v tom, že 25 hodnocených zemí posuzovali pouze obyvatelé deseti států, z každého tisíc lidí. U Austrálie oceňovali lidi, turistiku, investice a imigrační politiku. Málo bodů získala za produkty a kulturu.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.