Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČEZ spouští „8 v jednom“

Redakce MAM27. 9. 2005

Skupina ČEZ na tradiční adrese www.cez.cz spustila nové webové stránky, které vedle webové prezentace společnosti ČEZ v sobě zahrnují i webové stránky Duhové energie a speciální webové stránky Skupiny ČEZ. Určeny jsou i zákazníkům pěti regionálních energetických distribučních společností, které se integrovaly do Skupiny ČEZ. Stránky jsou výrazně orientovány na obchod a na služby všem kategoriím zákazníků Skupiny ČEZ.
Nový web Skupiny ČEZ, který vznikl sloučením 8 internetových prezentací (www.cez.cz, www.duhovaenergie.cz, www.skupinacez.cz + webové stránky pěti regionálních energetických společností) do jedné, má novou grafickou podobu, bohatší obsah i přehlednější členění a vychází tak ještě více vstříc potřebám všech kategorií zákazníků. Nové webové stránky “8 v jednom” potvrzují vysoký důraz na obchod v rámci celé Skupiny ČEZ, do které se v minulém období začlenilo i 5 regionálních energetických distribučních společností (SME, ZČE, STE, VČE, SČE). “Věřím, že nové internetové stránky Skupiny ČEZ zvýší úroveň komunikace se zákazníky, investory, médii i dalšími cílovými skupinami a budou pro všechny uživatelem přínosem,” uvedl Robert Kvapil, vedoucí odboru marketingu ČEZ.
Významnou novou částí webové prezentace Skupiny ČEZ jsou sekce zaměřené na obchod a distribuci. Sekce Obchod je přehledně členěna dle jednotlivých zákaznických kategorií (Občané a domácnosti, Firmy a podniky, Velkoodběratelé), když v každé kategorii získávají zákazníci možnost vyřídit své požadavky prostřednictvím tzv. “virtuální obchodní kanceláře”. Pro každou kategorii zákazníků je, mimo jiné, k dispozici i “eRádce”, který uživatelům pomáhá řešit různé problémy – změnou odběrové sazby či změnou způsobu placení počínaje, a připojením odběratele k distribuční soustavě konče. Samozřejmostí nabídky pro jednotlivé zákaznické kategorie jsou komplexní přehledy produktů a služeb či různé druhy formulářů v elektronické podobě.
Uživatelé se mohou v brzké době těšit i na sekci zábavy, ve které si budou moci zajímavou a srozumitelnou formou dále rozšiřovat své energetické obzory. “Nová webová prezentace Skupiny ČEZ je současně jakousi rozsáhlou encyklopedií energetiky, která uspokojí nejenom běžné zákazníky a uživatele, ale i ty, kteří o energetice chtějí vědět skoro vše,” podotkl vedoucí odboru marketingu ČEZ Robert Kvapil.

-red-

×

Móda pro děti se prodává stále líp

Starší článek

O prodej reklamního času ČRo stojí ARBOmedia

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více