Rady Britům, jak si stěžovat

26. 9. 2005 08:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britský regulační orgán pro reklamu Advertising Standards Authority (ASA) se rozhodl spustit kampaň, která by informovala spotřebitele o jejich právu podat stížnost na konkrétní reklamu. Kampaň, která se objeví napříč různými
médii, rovněž nabídne profil ASA a přiblíží poslání a význam této instituce. ASA např. Britům vysvětlí, že nemůže zakročit proti nekvalitně odvedené exekuci, ale má kompetenci zastavit reklamu zavádějící a neetickou. Kreativní zpracování kampaně ASA připadlo studiu Columns Design.

-mat-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.