Sponzoři odcházejí od formule 1

26. 9. 2005 08:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Značka piva Foster’s se v nejbližší době hodlá stáhnout ze sponzoringu závodů F1. Důvodem je podle Johna Dunsmorea, výkonného ředitele mateřské společnosti Scottish & Newcastle, fakt, že sponzoring nejrychlejších aut světa už není v souladu s klíčovou strategií značky: „Chceme cílit na mladší publikum, respektive cílovou skupinu.“ Očekává se proto, že Foster’s brzy využije možnosti odstoupit od smlouvy s Velkou cenou Británie, kterou má podepsanou do roku 2010. Další smlouva, tentokrát s Velkou cenou Austrálie, vyprší po příští sezoně. Značka byla spojena i se stájí Jordan. Dalším z odpadlíků bude počítačový gigant Hewlett-Packard, který prohlásil, že po letošní sezoně končí se sponzoringem stáje Williams.

-map-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.