Pochvala pro Kraft
Potravinářská společnost Kraft Foods na nedávném Summitu o zdraví, výživě a obezitě, který se konal v kalifornském Sacramentu, představila množství vlastních aktivit z oblasti zdravého životního stylu. Kraft sklidil uznání za odstartování současné iniciativy, jež zahrnuje např. výrobu zdravějších snacků, on-line vzdělávání zákazníků, vzrůstající výdaje na výukové programy pro děti a cílení reklamy na matky místo jejich dětí. Kraft Foods v této souvislosti ohlásil změnu v marketingu zaměřeném na děti: do konce roku 2006 budou na webových stránkách společnosti představovány výrobky pro děti ve věku 6 až 11 let pouze s logem Sensible Solution (Rozumné řešení) označení pro nutriční standardy firmy).
-tw-
Podobné zprávy


Ageismus: tahle práce není pro starý


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

