Ameriku čeká televizní maratón

9. 9. 2005 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Všechny americké celoplošné televizní kanály včetně několika desítek kabelových stanic dnes čeká vzácná programová shoda. Páteční večer totiž patří televiznímu charitativnímu koncertu na podporu obětí hurikánu Katrina a obnovu zdevastované Louisiany.
Jednotlivé stanice sestavily na celý den speciální vysílací schéma, během něhož bude možné posílat na uvedená konta konkrétní peněžní částky, po dobu jedné hodiny v hlavním vysílacím čase pak budou všechny hlavní televizní sítě v USA včetně CBS, NBC, ABC či hudebních kanálů MTV a VH1 vysílat totéž. Obří projekt má název Shelter from the Storm: A Concert for the Gulf Coast.
Účast na dnešním dobročinném vystoupení bez nároku na honorář přislíbila celá řada amerických celebrit – hudebníci, herci i známé televizní osobnosti. Na hlavním večerním koncertním programu se podílejí například písničkářka Sheryl Crowová, Rod Stewart, Paul Simon, či r’n’b zpěvačka Alicia Keysová. Večerním programem budou provázet hollywoodské hvězdy jako Jack Nicholson, Cameron Diazová či Jennifer Anistonová, představitelka Rachel Greenové ze seriálu Přátelé. Obří charitativní televizní projekt se bude přenášet do devadesáti pěti zemí světa.
Americké celebrity se do boje za obnovu postiženého jihu Spojených států postavily masívně. Vedle dnešního televizního koncertního maratónu se během nejbližších dní odehraje několik dalších dílčích akcí, jejichž cílem je shromáždění finančních prostředků i humanitární pomoci pro oblast New Orleansu. Následující velký benefiční koncert se chystá na 17. září: v Lincoln Center, ve středu New Yorku, je na tento den připraveno vystoupení dalších známých umělců, které budou moderovat herci Bill Cosby, Bette Midlerová či Robert De Niro.

Hospodářské noviny, 9.9.2005, autor: Irena Zemanová

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.