Zatímco čeští diváci se baví reality show, které v zahraničí proběhly před několika lety, vývoj televizní zábavy je opět dál. Americká společnost AOL Time Warner oznámila, že 15. září zahájí vysílání nového pořadu The Biz. Soutěžit v něm bude 20 účastníků o získání vedoucího postu u nové dceřiné nahrávací firmy.
Zvláštností pořadu je to, že se neobjeví na televizních obrazovkách, ale bude se vysílat výhradně prostřednictvím internetu. AOL Time Warner tak chce přitáhnout pozornost ke svému webu a razantněji vstoupit na trh internetové reklamy. Ten by měl podle agentury Bloomberg letos růst o 15 procent, rychleji než televizní nebo tištěná reklama.
O The Biz je zájem. Pořad bude sponzorovat automobilka General Motors, přihlásilo se již osm tisíc zájemců.
Hospodářské noviny, 9.9.2005, autor: (abo)