Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nejčtenější Nový čas

Redakce MAM8. 9. 2005

Nejčtenějšímu slovenskému deníku Nový čas v červenci klesl průměrný denní prodej o více než 25 000 výtisků na 182 946 kusů a po jednoměsíčním značném nárůstu se list opět dostal blízko svého dlouhodobého průměru. Na druhou příčku v prodeji deníků se dostal list Sme, který opět předběhl svého hlavního konkurenta Pravdu. Vyplývá to z údajů, které poskytlo sdružení vydavatelů periodického tisku ABC.
Sledovaným slovenským deníkům v červenci dohromady ve srovnání s předchozím měsícem klesl průměrný denní prodej o 29 784 na 380 918 výtisků. Za celkovým poklesem byly zejména výsledky Nového času. List Sme se s prodejem 77 463 kusů opět po několika měsících dostal na druhou příčku, když předstihl Pravdu (75 364).
Na dalších příčkách se umístil maďarsky psaný list Új Szó (25 037) z dílny vydavatele Sme, společnosti Petit Press, a Hospodárske noviny (20 108). Petit Press vydává rovněž regionální deníky Korzár, kterých se v červenci prodalo v průměru 32 559 výtisků.
Na Slovensku začal na přelomu srpna a září vycházet nový deník 24 hodín, jehož prodejnost zatím zveřejněna nebyla. Další celostátní deník Šport údaje o prodeji sdružení ABC neposkytuje.
Mezi týdeníky rovněž v červenci vedl Nový čas pre ženy od vydavatele nejprodávanějšího deníku. Tento časopis si koupilo v průměru 215 758 čtenářů. Pořadí na dalších místech se nezměnilo a následovaly časopisy Plus 7 dní, Život, Báječná žena a Eurotelevízia.
V zemi začal vycházet nový týdeník Star; údaje o jeho prodeji zatím známy nejsou. Další významné celostátní týdeníky Markíza, Domino Fórum a Týždeň údaje o prodeji neposkytují.

×

V ČR je první operátor, který nabízí hlas, TV i internet v jednom

Starší článek

Antimonopolní úřad povolil Aholdu nákup prodejen Julius Meinl

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více