Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

FEMA nechce, aby média fotografovala mrtvé

Redakce MAM7. 9. 2005

Americká Federální agentura pro řízení záchranných prací (FEMA), jež má koordinovat postup při živelních katastrofách, vyzvala novináře, aby nefotografovali mrtvé v zatopeném New Orleansu.
FEMA podle agentury Reuters také odmítá žádosti novinářů, aby mohli doprovázet záchranáře na člunech pátrajících po obětech záplav po hurikánu Katrina. Tento federální úřad byl ostře kritizován za pomalou reakci na hurikán.
Podle mluvčí FEMA je místo na záchranných člunech potřeba využít jinak. Také je zapotřebí, aby “se k záchraně obětí přistupovalo důstojně a s nejvyšším respektem. Žádali jsme, aby média nefotografovala mrtvé,” uvedla mluvčí agentury.
Vláda prezidenta George Bushe také zabránila sdělovacím prostředkům filmovat nebo fotografovat rakve vojáků zabitých v Iráku. To vyvolalo kritiku, podle níž se vláda snaží blokovat obrazy, které by mohly vrhat na válku špatné světlo.
Za přístup k hurikánu je kritizován i Bílý dům. Pomalý a byrokratický přístup přispěl podle kritiků k chaosu, obětem a škodám v New Orleansu po hurikánu z 29. srpna.

×

Lidé dávají přednost cestovním motorkám, choppery jsou na ústupu

Starší článek

Startuje nová éra televize

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více