Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Lidé dávají přednost cestovním motorkám, choppery jsou na ústupu

Redakce MAM7. 9. 2005

Vyznavači jízdy v jedné stopě stále více volí všestrannější cestovní motocykly a naopak jejich zájem o specifickou kategorii tzv. chopperů klesá. Prodej cestovních strojů stoupl v prvním pololetí téměř o pětinu na více než 1700 motorek. Naopak chopperů se prodalo kolem 600, tedy o čtvrtinu méně než loni, vyplývá to z údajů Sdružení automobilového průmyslu.
Výrazný pokles zájmu zaznamenal i prodej motokrosových strojů do terénu, který byl o 45 procent nižší, než loni. Naopak odbyt tzv. endur o čtyři procenta posílil.
Prodej velkých skútrů se zvýšil o desetinu na téměř 900 strojů, zájem malé skútry o obsahu motoru do 50 ccm klesl o 14 procent na 3077 motocyklů. Prodej mopedů zůstal na 1130 strojích.
Nejoblíbenější objemovou kategorií jednostopých vozidel nad 50 ccm jsou stroje s objemem válců do 125 ccm s prodejem téměř 1700 kusů. Za nimi následují motocykly od 500 do 800 ccm.
Stejně jako u aut nabízí letos prodejci motocyklů na vybrané modely výrazné slevy. Ty se objevují stále častěji s přibližujícím se koncem sezony. Například nejprodávanější značka Honda od září nabízí deset převážně sportovních a cestovních modelů se slevou až 40.000 korun. Yamaha již o měsíc dříve nabídla téměř tři desítky modelů ze skladu se slevou až 60.000 Kč.
Nejprodávanější značkou na trhu podle údajů o počtu registrací za prvních sedm měsíců roku byla s 1054 novými motocykly Honda. Druhý skončil asijský výrobce maloobjemových strojů Keeway s odbytem 966 strojů a třetí domácí značka Kentoya s prodejem 890 motocyklů. Další z velké japonské čtyřky byla pátá Yamaha s prodejem 848 motorek a sedmá Suzuki, která prodala 508 motorek.
Celkem do července počet registrací nových motocyklů stoupl o 45 procent na 10 451 strojů.

×

Portál Knižníweb odstartoval

Starší článek

FEMA nechce, aby média fotografovala mrtvé

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více