Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Portál Knižníweb odstartoval

Redakce MAM7. 9. 2005

Společnost Euromedia Group spustila portál Knižníweb (www.knizniweb.cz). Nový portál chce uživatele zaujmout hned několika způsoby, především šířkou nabídky skladem dostupných knižních titulů. Ta by měla být postupně vůbec nejbohatší na českém internetu. Dále pak pohodlností celého nákupního procesu (navigací, objednávkami, spolehlivou logistikou atd.), doprovodnými informacemi (literární kavárna – recenze, články) a pochopitelně i cenou nabízených knih. “Snažíme se tímto projektem oslovit stále rostoucí internetovou populaci. Abychom dokázali na trhu uspět, musíme ve všech důležitých aspektech nabídnout více než konkurence. A myslím, že to návštěvníci rozpoznají velmi brzy,” řekl Pavel Svoboda, ředitel IT a provozu společnosti Euromedia Group. “Máme 11 let zkušeností s distribucí knih pro zákazníky Knižního klubu a troufám si říci, že celou logistiku máme na velmi vysoké úrovni,” zmínil další výhodu Pavel Svoboda. Jeho slova potvrzuje i skutečnost, že všechny prodávané knihy má EMG skladem.
Nabídku knihkupectví představuje v současné době přibližně 8000 titulů od více než 100 nakladatelů za výhodné ceny. Všechny tituly je EMG schopna rychle expedovat. Nabídka titulů se bude nadále rozšiřovat.
Na portálu jsou samozřejmostí obrázky a anotace k titulům, najdeme zde i ukázky z textů, grafické náhledy stránek a čtenáři mají možnost přidávat svá hodnocení či komentáře k jednotlivým knihám. Součástí knihkupectví je i Literární kavárna, elektronická obdoba literárního magazínu, přinášející informace o knihách, autorech a dění kolem nich.
Zajímavostí je možnost on-line komunikace s poradci, kteří jsou připraveni zodpovědět dotazy čtenářů a nabídnout jim informace o knihách a poradit, kterou si vybrat.
Knihkupectví podporuje i možnosti elektronických plateb, ať už převodem na účet, nebo platebními kartami.
Záměrem EMG je knihy nejen prodávat, ale také o nich informovat a postupně vytvořit portál, kam se budou zákazníci rádi vracet. V rámci těchto aktivit zamýšlí EMG do budoucnosti připravit i velkou databázi autorů. Portál vytvořila společnost Et netera.
Euromedia Group, dceřiná společnost Bertelsmann, patří mezi nejsilnější a největší firmy podnikající v rámci knižního trhu České republiky. Vlastní nakladatelské značky Ikar, Knižní klub, Odeon a Universum. Od roku 1992 úspěšně provozuje Knižní klub s 230 000 členy, jehož cílem je zabezpečit zábavu a poučení pro celou rodinu. K 10. výročí založení Knižního klubu otevřela EMG společně s firmou Neoluxor největší knihkupectví ve střední Evropě – Palác knih Luxor v Praze na Václavském náměstí. Od roku 2002 provozuje EMG knižní Distribuci Slovanský dům s nabídkou více než 17 000 titulů.

-red-

×

Zlín bude využívat horkovzdušné balony

Starší článek

Lidé dávají přednost cestovním motorkám, choppery jsou na ústupu

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více