Internet Mall zahájil na Slovensku

6. 9. 2005 11:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Internet Mall zahájila provoz pobočky na Slovensku a spustila svůj první specializovaný slovenský obchod Elektroexpert.sk.
V nabídce obchodu Elektroexpert.sk naleznou zákazníci především domácí spotřebiče a bílou techniku, ještě do konce září však má Internet Mall v úmyslu otevřít další 3 obchody – Fotoexpert.sk, Audioexpert.sk a Videoexpert.sk – zaměřené na spotřební elektroniku. Stejně jako v ČR tak zákazníci na Slovensku dostanou možnost využívat služeb internetových obchodů specializovaných na jednotlivé typy sortimentu. Kromě atraktivních cen, které budou výrazně nižší, než v kamenných obchodech, hodlá společnost Internet Mall nabídnout také špičkový komfort dodání zboží po celé Slovenské republice.
„Na slovenském trhu existuje řada internetových obchodů, internetové nakupování jako takové je však ve srovnání s ČR dosud v začátcích. Domníváme se, že jedním z důvodů je to, že žádný internetový obchodník nebyl schopen slovenské spotřebitele přesvědčit solidností a kvalitou svých služeb. Hodláme tento stav změnit, zajištění spolehlivých služeb a důvěra zákazníků je pro nás prioritou,“ uvedl generální ředitel společnosti Ondřej Fryc.
Zatímco celkový objem českého internetového trhu odhaduje Internet Mall v letošním roce zhruba na 7 miliard Kč, na Slovensku je to na základě interních analýz necelá 1 miliarda. „Tato čísla ukazují, že na Slovensku existuje značný potenciál,“ komentuje údaje Ondřej Fryc. „Jsme si jistí, že slovenští spotřebitelé objeví výhody internetového nakupování, spočívající především v komfortu doručení a nízkých cenách, které vycházejí z nižších nákladů na personál a prodejní plochy,“ uzavírá Fryc.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.