Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nova slibuje dál vysílat přímé přenosy z fotbalu

Redakce MAM6. 9. 2005

V minulém týdnu získala servisní organizace televize Nova Česká produkční 2000 podíl v regionální sportovní televizní stanici Galaxie Sport a fakticky ji tím ovládla. Diváci to pocítí při středečním utkání fotbalové reprezentace. Ze zápasu Česko – Arménie Nova odvysílá pouze půlnoční sestřih, přímý přenos přebírá Galaxie Sport.
Zástupci komerční stanice však souvislost s nedávnou transakcí odmítají. “Nova měla velký zájem o přímý přenos tohoto utkání.
Fotbalovému svazu jsme nabídli dva možné termíny v souladu s naší programovou skladbou, a to brzké odpoledne, nebo prestižní prime time v devět hodin večer. Bohužel svaz na to nepřistoupil,” vysvětlila tisková mluvčí Novy Veronika Šmítková.
Podle Jana Kindy z agentury STES, která zastupuje fotbalový svaz, změna začátku zápasu nebyla možná. Svaz chtěl mimo jiné zabránit kolizi přenosu se zápasem reprezentací do jednadvaceti let, který se v Uherském Hradišti hraje stejný den o hodinu a půl dříve. Pozdní čas nevyhovoval požadavkům hostující strany.
Středeční praxe je údajně výjimečná. Diváci, kteří nemají satelitní či kabelové připojení, aby mohli sledovat Galaxii Sport, podle Šmítkové o další přímé přenosy nepřijdou. “Tento způsob už Nova neuplatní. Vždy vysíláme zápasy reprezentace, stejně jako Gambrinus ligu, přímým přenosem. Utkání Česko – Arménie je výjimkou,” uvedla mluvčí.
Stanice považuje koupi Galaxie Sport za mezikrok před zahájením digitálního vysílání. “Nova má bohužel jako jednokanálová televize omezený časový prostor, který může věnovat významným sportovním událostem, a proto se věnuje těm akcím, jaké umožňuje kombinace sledovanosti a potřeb programové skladby. Druhý kanál nám velmi chybí, znamenal by i větší expozici Novy na poli sportu,” pokračuje Šmítková.
Přestože Galaxii Sport si v současné době může naladit pouhých sedm set tisíc domácností, není to podle tiskové mluvčí Novy rozhodně zanedbatelný statistický vzorek. S nástupem nových technologií se lídr českého trhu bude snažit pokrytí diváků rozšířit. Nabídku sportů v příštím roce obohatí seriál formule 1, na kterou Nova získala vysílací práva.
Už řadu let je vlastní na první fotbalovou ligu, domácí zápasy reprezentace i na většinu zápasů národního týmu na hřištích soupeřů.
Šmítková dodala, že podle sledovanosti domácí ligy a reprezentačních zápasů ale není možné určit zájem diváků: “Obě skupiny utkání jsou vysílány v jiných časech, a proto mají různou sledovanost podle toho, kolik diváků sleduje televizi v jednotlivých částech dne.”

Hospodářské noviny, 6.9.2005, autor: Jitka Bakovská

×

O televizi Prima se zajímají RTL a MTG

Starší článek

Zeleným vadí reklama na nábor modelek

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více