Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Počet uživatelů internetu přes kabel se zdvojnásobil, TV stagnuje

Redakce MAM6. 9. 2005

Počet uživatelů vysokorychlostního internetu přes přípojku kabelové televize přesáhl letos v pololetí 100 000 a proti stejnému období loňského roku se více než zdvojnásobil. Počet uživatelů kabelové a satelitní televize naopak stagnoval na zhruba 800 000. Vyplývá to ze sdělení firem.
Internet se pro kabelové firmy stává stále důležitějším zdrojem příjmů. Dvojka na trhu Karneval má z internetu pětinu tržeb. Největší hráč UPC tento údaj nesděluje, ale podle neoficiálních informací jde o ještě větší podíl. Celkové roční tržby tuzemských kabelových operátorů přesahují tři miliardy korun.
UPC měla v pololetí 59 000 připojených na internet, Karneval 26 000 zákazníků. Obě největší firmy mají dohromady na trhu zhruba čtyřpětinový podíl. Připojení přes ADSL, které je největším konkurentem kabelu, využívalo u Českého Telecomu v pololetí asi 163 000 lidí a v současnosti jej má přes 180 000 uživatelů.
Cena internetu přes kabelovou televizi začíná na 499 Kč u Karnevalu za rychlost 250 kbit/s. ADSL o poloviční rychlosti lze pořídit o necelou stokorunu levněji.
V dosahu internetu kabelových firem je více než 800 000 domácností a jejich počet se zvyšuje s tím, jak operátoři modernizují kabelová vedení. Například UPC během léta rozšířila dostupnost na 20 000 bytů v Kladně, Jablonci, Jindřichově Hradci, Hlučíně či části Prahy. Karneval ještě letos zpřístupní internet ve svých sítích v Ostravě, Pardubicích a Ústí nad Labem.
Na ADSL dosáhnou více než tři miliony pevných linek, tedy přes 90 procent sítě Českého Telecomu.

×

Chystá se kampaň pro týdeník Šťastný Jim

Starší článek

STV jen se soukromou tiskovou agenturou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více