Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

STV upřednostnila soukromou tiskovou agenturu před státní

Redakce MAM6. 9. 2005

Slovenská televize (STV) zrušila smlouvu se státní tiskovou agenturou TASR a rozhodla se pro servis soukromé agentury SITA, která ji nabídla výhodnější ekonomické podmínky. “Z finančních důvodů jsme se rozhodli, že budeme využívat pouze jednu domácí agenturu,” řekl člen vedení STV Branislav Zahradník.
Veřejnoprávní televize odebírá také servis agentur ČTK, Reuters a APTN. “Pro naše pokrytí to postačuje,” dodal Zahradník.
Řešením situace se chce zabývat také ministr kultury František Tóth. “Na jedné straně má STV právo vybrat si dodavatele agenturních zpráv, na druhé straně se však podívám, proč je nabídka veřejnoprávní TASR pro veřejnoprávní STV dražší a nevýhodnější než soukromé zpravodajské agentury,” řekl Tóth slovenskému listu Sme.
Státní agentura TASR je nástupnickou organizací slovenské části ČSTK a vznikla v roce 1993. Soukromá SITA byla založena v roce 1997. Servis těchto agentur odebírá velká část slovenských médií i řada nemediálních klientů. Významný podíl na trhu má rovněž ČTK a agentura Reuters.

×

Novináři během Katriny ukázali i city

Starší článek

Chystá se kampaň pro týdeník Šťastný Jim

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více