Jedna z největších potravinářských společností v pekárenském odvětví, Delta Pekárny, spouští 5. září historicky první televizní spot komunikující pečivo po rozpadu Československa i po pádu komunistického režimu. Hlavním cílem kampaně je podle Klimenta Ribařovského, group marketing manažera Delta Pekáren, zvýšení povědomí o značce Delta, kterou ve spotu reprezentuje nová řada pečiva Cerea. Hlavní cílovou skupinou jsou ženy-hospodyňky ve věku 20-40 let žijící ve městech.
Na kreativním konceptu spotu, který na TV Prima poběží do 13. listopadu, se nepodílela žádná reklamní agentura; produkčně jsou pod ním podepsány dvě firmy: francouzská Wish Productions a zdejší Czech Connection. Ostatní komunikační aktivity pro pekárny celoročně připravuje agentura Yashica, mediální agenturou pekáren je Starcom MediaVest. Podle dat výzkumné agentury TNS A-Connect investovaly Pekárny Delta za posledních pět let pouze do inzerce ve společenských titulech; nejvíce v loňském roce přes 4 mil. korun. Nejčastěji se jednalo o reklamu na toastový chléb a vánoční pečivo.
-Martina Trymlová-