Přichází první reklama na pečivo

5. 9. 2005 09:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jedna z největších potravinářských společností v pekárenském odvětví, Delta Pekárny, spouští 5. září historicky první televizní spot komunikující pečivo po rozpadu Československa i po pádu komunistického režimu. Hlavním cílem kampaně je podle Klimenta Ribařovského, group marketing manažera Delta Pekáren, zvýšení povědomí o značce Delta, kterou ve spotu reprezentuje nová řada pečiva Cerea. Hlavní cílovou skupinou jsou ženy-hospodyňky ve věku 20-40 let žijící ve městech.
Na kreativním konceptu spotu, který na TV Prima poběží do 13. listopadu, se nepodílela žádná reklamní agentura; produkčně jsou pod ním podepsány dvě firmy: francouzská Wish Productions a zdejší Czech Connection. Ostatní komunikační aktivity pro pekárny celoročně připravuje agentura Yashica, mediální agenturou pekáren je Starcom MediaVest. Podle dat výzkumné agentury TNS A-Connect investovaly Pekárny Delta za posledních pět let pouze do inzerce ve společenských titulech; nejvíce v loňském roce přes 4 mil. korun. Nejčastěji se jednalo o reklamu na toastový chléb a vánoční pečivo.

-Martina Trymlová-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.