Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mezi nejznámější značky spodního prádla patří stále české výrobky

Redakce MAM5. 9. 2005

Mezi nejznámější značky spodního prádla patří i v záplavě zahraničního zboží včetně luxusního spodního prádla stále výrobky českých textilních firem, které v průzkumech na prvních místech zmiňují především ženy. Naopak muži nejčastěji znají spodní prádlo Adidas a až na dalších pozicích se umístily tuzemské značky těchto výrobků. Vyplývá to z průzkumu společnosti GfK Praha.
Na prvním místě v kategorii nejznámějších značek dámského spodního prádla skončila Triola, kterou uvedlo 27 procent respondentek průzkumu. Druhá příčka patří společnosti Elite (23 procent) a třetí pozice společnosti Jitex Písek (21 procent). U mužského spodního prádla zvítězila značka Adidas (23 procent), druhý je Jitex Písek (17) a třetí Triola (13 procent).
S výsledky průzkumu společnosti GfK Praha koresponduje nabídka mnohých obchodů. “V nabídce obchodů Tesco je zastoupeno převážně zboží od českých dodavatelů, ale využíváme rovněž dovozů z celého světa,” řekla mluvčí společnosti Tesco Stores ČR Jana Matoušková.
Z pánského spodního prádla jsou nyní podle ní nejpopulárnější takzvané boxerky, které v prodejích předstihly tradiční slipy. V kategorii dámského spodního prádla je situace složitější. “V nejlevnějším sortimentu převažují klasické kalhotky, v luxusnějším dámy často nakupují i kalhotky krajkové či string (takzvaná tanga), oblíbené jsou rovněž soupravy spodního prádla v jednotném stylu,” uvedla. Také v obchodech Marks & Spencer v oblibě vítězí také standardní dámské kalhotky, za kterými následují bikiny a tanga.
U žen podle Matouškové roste obliba bezešvého spodního prádla. Z pohledu barev jsou české zákaznice poměrně konzervativní a většinou dávají přednost klasické černé nebo bílé barvě. “Vedle nich se ve stále větší míře prosazuje spodní prádlo barevné,” podotkla Matoušková. “Zákaznice dávají přednost klasickým barvám a různé výraznější barvy se příliš neprosazují,” uvedla mluvčí české pobočky společnosti Marks & Spencer Renata Fišerová. Dodala, že zákazníci však kladou velký důraz na materiálové složení spodního prádla a tíhnou k přírodním materiálům.
Většina lidí při nákupu spodního prádla podle odborníků míří do hypermarketů, kde lze na jednom místě sehnat levné spodní prádlo i luxusnější zboží. Například obchody Tesco nabízí nejlevnější kalhotky a pánské slipy za 24,9 koruny. “Máme však i luxusnější sortiment, a to zejména v obchodních domech Tesco, kde může cena podprsenky přesáhnout i 1000 korun. V hypermarketech Tesco činí potom cena nejdražších podprsenek maximálně 600 korun,” podotkla Matoušková.
Relativně levné spodní prádlo lze však nakoupit také v obchodech Marks & Spencer, kde například jedny dámské kalhotky přijdou při nákupu balení po pěti kusech na 49 korun. Nejlevnější pánské boxerky stojí 94 korun a slipy 70 korun. Za luxusnější výrobky ovšem musí lidé připlatit. Nejdražší dámské kalhotky zde stojí 580 korun a podprsenky 1250 korun. Pánské boxerky přijdou na 380 korun a slipy na 280 korun. “Zájem zákazníků je rozprostřen mezi všechny typy,” podotkla Fišerová.
Nejvyšší prodej spodního prádla hlásí obchodníci v předvánočním období a na svátek svatého Valentýna, protože spodní prádlo patří v ČR mezi oblíbené dárky. “Oba svátky představují ideální příležitost pro obdarování blízkých. Pro tyto příležitosti chystá společnost Tesco obvykle i nabídku spodního prádla v dárkovém balení,” řekla Matoušková.

×

Začal Znojemský hrozen

Starší článek

Přichází první reklama na pečivo

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Nutline

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více