Začal Znojemský hrozen

5. 9. 2005 09:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Na 270 snímků bude soutěžit na mezinárodním festivalu televizních a rozhlasových pořadů na téma gastronomie Znojemský hrozen. Je to o několik desítek více než loni. Nejvíce snímků tradičně obsáhne sekce televizních pořadů, kterých je přes 150. Svá díla do sedmého ročníku soutěže přihlásili tvůrci ze 16 zemí včetně Argentiny či Jihoafrické republiky. Přehlídka skončí ve čtvrtek.
Také letos bude vedle tradiční televizní a rozhlasové sekce porota vybírat i nejlepší reklamní spot. Přihlášeno je o polovinu více pořadů než loni – 79. O ceny se také utká 36 rozhlasových pořadů. Součástí festivalu bude řada doprovodných akcí, například sommeliérská a barmanská soutěž.
Nejvýraznější novinkou budou takzvané Národní dny. V jejich rámci bude na centrálním znojemském Masarykově náměstí prezentována například v pondělí mongolská kuchyně a kultura.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.