Na 270 snímků bude soutěžit na mezinárodním festivalu televizních a rozhlasových pořadů na téma gastronomie Znojemský hrozen. Je to o několik desítek více než loni. Nejvíce snímků tradičně obsáhne sekce televizních pořadů, kterých je přes 150. Svá díla do sedmého ročníku soutěže přihlásili tvůrci ze 16 zemí včetně Argentiny či Jihoafrické republiky. Přehlídka skončí ve čtvrtek.
Také letos bude vedle tradiční televizní a rozhlasové sekce porota vybírat i nejlepší reklamní spot. Přihlášeno je o polovinu více pořadů než loni – 79. O ceny se také utká 36 rozhlasových pořadů. Součástí festivalu bude řada doprovodných akcí, například sommeliérská a barmanská soutěž.
Nejvýraznější novinkou budou takzvané Národní dny. V jejich rámci bude na centrálním znojemském Masarykově náměstí prezentována například v pondělí mongolská kuchyně a kultura.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?