Brňané dostávali zdarma noviny Namax

2. 9. 2005 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nové noviny Namax poprvé 1. září dostávali Brňané v centru města. Barevný list chtějí jeho vydavatelé zdarma rozdávat Brňanům každý čtvrtek a pátek mezi 7. a 9. hodinou na rušných místech v centru Brna a na přestupních uzlech MHD, zatím v nákladu 10 tisíc kusů. ČTK to řekl za vydavatele Václav Stoffer. Na rozdíl od Prahy, kde mohou lidé obdobně ráno získat deník Metro, Brňané dosud možnost získat v ulicích noviny zdarma neměli. Jedinou výjimkou je jednou za měsíc v novinovém formátu vydávaný zpravodajský měsíčník New express.
Namax ale možná již brzy bude mít v Brně konkurenci. Metro se po třech letech příprav na expanzi do velkých měst chce stát celostátním novinovým titulem. Na jaře oznámili vydavatelé plán rozšíření aktivit zřejmě od října. V Praze má Metro stabilní náklad kolem 270 tisíc výtisků.
Rozšíření na deník plánuje i Namax. „Do budoucna se počítá s rozšířením nákladu a přidáním dalších dnů. Noviny by se tak staly deníkem,“ plánuje Stoffer. Žlutě oblečení kameloti deník rozdávali například u Hlavního nádraží, v České ulici, na Mendlově náměstí či Staré osadě. Obsah novin Namax zahrnuje zpravodajství a fotografie z Brna a okolí, ale i zpravodajství z Česka a zahraničí, uvedl Stoffer. Autoři připravují i sportovní zpravodajství, přehled kulturních akcí v Brně, informace o MHD či různé tematické přílohy. Zpravodajství čerpá převážně z agentur.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.