Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Biopotravinou roku kváskový chléb od Albia

Redakce MAM29. 9. 2005

Titul Česká biopotravina roku 2005 získal kváskový chléb a pečivo z biopekárny Albio v Praze, kterou provozují manželé Zemanovi. Do soutěže bylo letos nominováno 15 biopotravin. V kategorii Nejlepší bioprodejna roku zvítězil obchod Country Life v Melantrichově ulici v Praze. Výsledky oznámila Nadace Partnerství.
Odborná porota v pátém ročníku soutěže, kterou vyhlašuje Nadace Partnerství ve spolupráci se svazem ekologických zemědělců Pro-bio, udělila vedle hlavní ceny také tři čestná uznání.
Za pokračování a rozšíření kvalitního masného bio programu je získal loňský držitel titulu, Josef Sklenář z Biofarmy Sasov. Kozí farmu Březí ocenila porota čestným uznáním za její Jihočeské kozí máslo čerstvé. Třetí čestné uznání putuje do Jizerských pekáren za směs na bio chléb vhodný pro pečení například v domácí pekárničce. Soutěž o českou biopotravinu roku se vyhlašuje od roku 2001. Hlavními kritérii při hodnocení jsou kvalita, atraktivnost produktu pro spotřebitele, inovativnost, marketingový koncept a obal výrobku.
Ekologické zemědělství je v celé Evropě dynamickým oborem. Podle údajů evropského statistického úřadu Eurostat se v zemích někdejší evropské patnáctky mezi roky 1998 a 2003 zvětšila rozloha ekologicky obdělávané zemědělské půdy o pětinu. V České republice se výměra za stejnou dobu rozšířila na téměř čtyřnásobek a nyní tvoří přes šest procent z celkové rozlohy zemědělské půdy. V roce 2004 existovalo v Česku 836 ekologických farem a 116 výrobců biopotravin.

×

Minulý týden stouply podíly ČT1 a Novy

Starší článek

Ahold čeká další pokuta

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více