Zepter míří do Asie

29. 8. 2005 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Zepter International, která se specializuje na přímý prodej spotřebního zboží v domácnostech, chce proniknout na nové trhy v Asii. V rámci setkání 2500 nejlepších prodejců firmy z celého světa to v Praze řekl prezident společnosti Philip Zepter.
K trhům, které jsou podle něho pro společnost velkou výzvou, patří hlavně Čína, Indie, Jižní Amerika, ale také Rusko. V Jižní Americe i Rusku již firma zastoupení má, podle Zeptera ale zatím výsledky neodpovídají možnostem, které trh nabízí.
Společnost, která vznikla před dvaceti lety, poslední dva roky příliš neexpandovala. V současnosti se výrobky Zepter prodávají ve více než 50 zemích světa. Pro společnost pracuje 100 000 obchodních zástupců, má také asi 500 distribučních center a 250 000 m2 obchodních ploch. Kromě přímého prodeje Zepter prodává také v kamenných obchodech.
Základ odbytu ale spadá do přímého prodeje při tzv. prezentacích v domácnostech, které za celou existenci firmy navštívilo již přes 135 milionů lidí. Firma dosud prodala 500 milionů výrobků.
Růst prodeje ve východní a střední Evropě je podle Zeptera logicky rychlejší než v USA nebo na západě Evropy. Podobně rychlý boom jako před několika lety v evropských postkomunistických zemích si nyní firma slibuje v Rusku, Asii a Jižní Americe.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.