Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zepter míří do Asie

Redakce MAM29. 8. 2005

Společnost Zepter International, která se specializuje na přímý prodej spotřebního zboží v domácnostech, chce proniknout na nové trhy v Asii. V rámci setkání 2500 nejlepších prodejců firmy z celého světa to v Praze řekl prezident společnosti Philip Zepter.
K trhům, které jsou podle něho pro společnost velkou výzvou, patří hlavně Čína, Indie, Jižní Amerika, ale také Rusko. V Jižní Americe i Rusku již firma zastoupení má, podle Zeptera ale zatím výsledky neodpovídají možnostem, které trh nabízí.
Společnost, která vznikla před dvaceti lety, poslední dva roky příliš neexpandovala. V současnosti se výrobky Zepter prodávají ve více než 50 zemích světa. Pro společnost pracuje 100 000 obchodních zástupců, má také asi 500 distribučních center a 250 000 m2 obchodních ploch. Kromě přímého prodeje Zepter prodává také v kamenných obchodech.
Základ odbytu ale spadá do přímého prodeje při tzv. prezentacích v domácnostech, které za celou existenci firmy navštívilo již přes 135 milionů lidí. Firma dosud prodala 500 milionů výrobků.
Růst prodeje ve východní a střední Evropě je podle Zeptera logicky rychlejší než v USA nebo na západě Evropy. Podobně rychlý boom jako před několika lety v evropských postkomunistických zemích si nyní firma slibuje v Rusku, Asii a Jižní Americe.

×

UEFA se dohodla s Warner Bros.

Starší článek

Počet barů stagnuje

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více