Společnost Zepter International, která se specializuje na přímý prodej spotřebního zboží v domácnostech, chce proniknout na nové trhy v Asii. V rámci setkání 2500 nejlepších prodejců firmy z celého světa to v Praze řekl prezident společnosti Philip Zepter.
K trhům, které jsou podle něho pro společnost velkou výzvou, patří hlavně Čína, Indie, Jižní Amerika, ale také Rusko. V Jižní Americe i Rusku již firma zastoupení má, podle Zeptera ale zatím výsledky neodpovídají možnostem, které trh nabízí.
Společnost, která vznikla před dvaceti lety, poslední dva roky příliš neexpandovala. V současnosti se výrobky Zepter prodávají ve více než 50 zemích světa. Pro společnost pracuje 100 000 obchodních zástupců, má také asi 500 distribučních center a 250 000 m2 obchodních ploch. Kromě přímého prodeje Zepter prodává také v kamenných obchodech.
Základ odbytu ale spadá do přímého prodeje při tzv. prezentacích v domácnostech, které za celou existenci firmy navštívilo již přes 135 milionů lidí. Firma dosud prodala 500 milionů výrobků.
Růst prodeje ve východní a střední Evropě je podle Zeptera logicky rychlejší než v USA nebo na západě Evropy. Podobně rychlý boom jako před několika lety v evropských postkomunistických zemích si nyní firma slibuje v Rusku, Asii a Jižní Americe.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).