VÍTKOVICE HOLDING vydává firemní zpravodaj v polštině

30. 8. 2005 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ostravská společnost VÍTKOVICE HOLDING začala vydávat své firemní noviny v polské verzi. První číslo pro zaměstnance polských dceřiných společností vyšlo v červenci. „Je důležité posilovat v lidech pocit, že patří k jedné silné firmě, zvláště když jde o zaměstnance z různých států,“ řekla mluvčí firmy Eva Kijonková. Na své zahraniční pracovníky již delší dobu pamatuje i Dalkia Česká republika, jež má ve firemním zpravodaji české a francouzské texty.
VÍTKOVICE HOLDING dosud vydával každý měsíc čtyři strany Vítkovických novin pro zaměstnance všech českých dceřiných firem, nyní se budou některá čísla překládat do polštiny a distribuovat mezi zaměstnance dceřiných firem FBT Milmet a Ogniochron. Na severu Moravy vychází i další podnikový časopis, ve kterém se lidé mohou přiučit cizímu jazyku. Časopis nazvaný Modrý reportér je listem všech společností skupiny Dalkia v Česku, barevné většinou 30- až 40stránkové číslo vychází čtyřikrát ročně. Všechny zprávy, rozhovory, reportáže i aktuality ze života společnosti píší redaktoři česky i francouzsky.
„Majoritním vlastníkem je nadnárodní společnost Dalkia, která vznikla ve Francii. Ve většině společností v Česku jsou mezi českými manažery lidé z Francie, Modrého reportéra navíc posíláme do ústředí firmy ve Francii a do dceřiných firem v dalších státech, kde se vedení dorozumívá francouzsky,“ vysvětlil mluvčí Dalkie Milan Wagner.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.