Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

VÍTKOVICE HOLDING vydává firemní zpravodaj v polštině

Redakce MAM30. 8. 2005

Ostravská společnost VÍTKOVICE HOLDING začala vydávat své firemní noviny v polské verzi. První číslo pro zaměstnance polských dceřiných společností vyšlo v červenci. “Je důležité posilovat v lidech pocit, že patří k jedné silné firmě, zvláště když jde o zaměstnance z různých států,” řekla mluvčí firmy Eva Kijonková. Na své zahraniční pracovníky již delší dobu pamatuje i Dalkia Česká republika, jež má ve firemním zpravodaji české a francouzské texty.
VÍTKOVICE HOLDING dosud vydával každý měsíc čtyři strany Vítkovických novin pro zaměstnance všech českých dceřiných firem, nyní se budou některá čísla překládat do polštiny a distribuovat mezi zaměstnance dceřiných firem FBT Milmet a Ogniochron. Na severu Moravy vychází i další podnikový časopis, ve kterém se lidé mohou přiučit cizímu jazyku. Časopis nazvaný Modrý reportér je listem všech společností skupiny Dalkia v Česku, barevné většinou 30- až 40stránkové číslo vychází čtyřikrát ročně. Všechny zprávy, rozhovory, reportáže i aktuality ze života společnosti píší redaktoři česky i francouzsky.
“Majoritním vlastníkem je nadnárodní společnost Dalkia, která vznikla ve Francii. Ve většině společností v Česku jsou mezi českými manažery lidé z Francie, Modrého reportéra navíc posíláme do ústředí firmy ve Francii a do dceřiných firem v dalších státech, kde se vedení dorozumívá francouzsky,” vysvětlil mluvčí Dalkie Milan Wagner.

×

Rusové se vzdávají oblíbené zmrzliny

Starší článek

“Panák” vytlačují koktejly

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Kupi.cz/Benu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více