Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Velcí prodejci elektrozboží chtějí prodávat i přes internet

Redakce MAM3. 8. 2005

Zahájit prodej na webových stránkách se nyní chystají dva přední prodejci elektra, společnosti ElectroWorld a Datart, jak napsala Mladá fronta Dnes. “Internetový obchod je další možnost, jako zvyšovat obrat,” citovala MfD šéfa ElectroWorldu pro střední Evropu Milana Růžičku. Zda firma spustí stránky ještě letos, však Růžička nechce sdělit. Podobnou cestu si ale zvolil i majitel ElectroWorldu, britská firma Dixons. Ta chce během pěti let prodávat na internetu elektroniku za miliardu liber, což je šestinásobek dnešního obratu.
Podobné plány má i největší konkurent ElectroWorldu, společnost Datart. “Internetový obchod chystáme už dlouho a chceme to zvládnout ještě letos, pokud se nic nestane,” řekl šéf firmy Pavel Sláma.
V Česku se podle odhadu společnosti Gfk realizuje přes internet osm až deset procent nákupů elektroniky. Nejvíce se takto prodávají digitální fotoaparáty a velké zboží, jako jsou ledničky a pračky.
Výhodou nákupu přes internet jsou většinou nižší ceny a pohodlné zařízení všeho od stolu. Například DVD přehrávače jsou až o několik stovek levnější a u dražšího zboží, jako třeba ledniček, lze ušetřit jeden až dva tisíce korun.

×

Coca-Cola přichází s energetickým nápojem bez cukru

Starší článek

Šéfredaktorem Hospodářských novin Petr Šimůnek

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Kupi.cz/Benu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více