Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Úvodní díl VyVolených zhlédlo 1,2 milionu diváků

Redakce MAM15. 8. 2005

Úvodní díl reality show VyVolení, který v neděli večer odvysílala Prima, zhlédlo podle údajů této televize 1,2 milionu diváků. Televize nabídla divákům pohled na prostory a vybavení vily, v níž budou účastníci pořadu několik týdnů žít, i do televizního zákulisí pořadu.
Lidé mají také od neděle možnost svými hlasy vybrat z 39 semifinalistů finálovou třináctku, která se do vily přestěhuje. Po následující necelé dva týdny jim proto Prima každý den v hlavním večerním čase nabídne vždy trojici uchazečů o život ve vile a diváci si z každé trojice vyberou jednoho postupujícího. Jméno prvního obyvatele vily bude známo dnes večer; prvních šest VyVolených se pak do domu přestěhuje v sobotu.
“S prvním výsledkem jsme velmi spokojeni a očekáváme v dalších dnech postupný nárůst sledovanosti, jak je u pořadů tohoto typu zvykem,” uvedl Radko Janoušek, manažer projektu VyVolení.
Reality show budou mít letos na podzim místo v obou celoplošných komerčních televizích. Nova spustí známější verzi reality show Big Brother, která byla například v Británii vysílána zatím v šesti řadách, poslední srpnovou neděli. Princip obou pořadů je stejný. Skupina lidí žije společně ve vile izolována od okolního světa, plní různé úkoly a vše je 24 hodin denně natáčeno všudypřítomnými kamerami, jež jsou třeba i na toaletách.
Ze záběrů televize odvysílají denní sestřihy a na jejich základě pak budou diváci hlasovat o tom, kdo postupně vilu opustí. Vítěz získá výhru u VyVolených 11 milionů, u soutěže Big Brother o milion méně.

×

Zájem o kvalitnější vína roste

Starší článek

Jacquot Boelen: Už teď jsme lídrem maloobchodu v Česku

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Zprávy

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více