Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Úvodní Big Brother VyVolené porazil, čeká se další souboj

Redakce MAM30. 8. 2005

Nedělní premiérový vstup reality show Big Brother na obrazovku televize Nova naplnil očekávání: večerní show, během níž moderátoři uvedli do domu na pražském Barrandově předem vybrané soutěžící, sledovalo přes dva milióny lidí. Konkurenční VyVolené na televizi Prima vidělo v neděli více než 1 341 000 diváků.
Přes první vítězství Novy je však zjevné, že si VyVolení udrželi stálou diváckou základnu i po nástupu Big Brothera. VyVolení, kteří nastoupili na obrazovku Primy s předstihem a televizní diváci již více než týden mohou sledovat reálné dění i vývoj vztahů mezi soutěžícími v uzavřené vile, zaznamenali zatím nejvyšší sledovanost minulé úterý – tehdy je vidělo přes 1 450 000 lidí.
Nedělní show na Nově měla za úkol především představit každého ze třinácti soutěžících, z nichž jeden byl záhy překvapivě vyřazen. Big Brother a VyVolení už nabízejí zajímavé srovnání. Zatímco třináct VyVolených zřejmě zaujme nižším věkem i civilním projevem spíše mladší cílovou skupinu diváků, dvanáctka na pohled zralejších soutěžících ve vile Big Brothera už nyní slibuje kontroverzní situace.

Hospodářské noviny, 30.8.2005, autor: (iz)

×

Kluk v papírové čepici přiváží pohádky už generacím dětí

Starší článek

Televizní a rozhlasové poplatky definitivně vzrostou

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více