Úvodní Big Brother VyVolené porazil, čeká se další souboj

30. 8. 2005 00:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nedělní premiérový vstup reality show Big Brother na obrazovku televize Nova naplnil očekávání: večerní show, během níž moderátoři uvedli do domu na pražském Barrandově předem vybrané soutěžící, sledovalo přes dva milióny lidí. Konkurenční VyVolené na televizi Prima vidělo v neděli více než 1 341 000 diváků.
Přes první vítězství Novy je však zjevné, že si VyVolení udrželi stálou diváckou základnu i po nástupu Big Brothera. VyVolení, kteří nastoupili na obrazovku Primy s předstihem a televizní diváci již více než týden mohou sledovat reálné dění i vývoj vztahů mezi soutěžícími v uzavřené vile, zaznamenali zatím nejvyšší sledovanost minulé úterý – tehdy je vidělo přes 1 450 000 lidí.
Nedělní show na Nově měla za úkol především představit každého ze třinácti soutěžících, z nichž jeden byl záhy překvapivě vyřazen. Big Brother a VyVolení už nabízejí zajímavé srovnání. Zatímco třináct VyVolených zřejmě zaujme nižším věkem i civilním projevem spíše mladší cílovou skupinu diváků, dvanáctka na pohled zralejších soutěžících ve vile Big Brothera už nyní slibuje kontroverzní situace.

Hospodářské noviny, 30.8.2005, autor: (iz)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.