UEFA se dohodla s Warner Bros.

29. 8. 2005 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Evropská fotbalové unie UEFA se dohodla se společností Warner Bros. na marketingové spolupráci pro mistrovství Evropy v roce 2008. Nová exkluzivní smlouva se navíc vztahuje i na další turnaje včetně šampionátů fotbalistů do 21 let, mistrovství Evropy žen v roce 2009 či na plážový fotbal. Finanční podrobnosti ani jedna ze stran nechtěla zveřejnit.
Americká společnost, která je součástí jednoho z největších mediálních koncernů AOL Time Warner, bude mít exkluzivní licenční práva na výrobou a prodej suvenýrů a reklamních předmětů spojených s UEFA. Navíc vytvoří maskota pro evropský šampionát, který v roce 2008 uspořádají Rakousko se Švýcarskem.
Filmový a televizní koncern Warner Bros. začal s fotbalovou unií spolupracovat před Eurem 2004 v Portugalsku. O propagaci se do té doby starala společnost ISL, ta ale zkrachovala. Loňský šampionát přinesl do rozpočtu UEFA 800 milionů eur z prodeje fotbalových suvenýrů, v roce 2008 by to podle marketingového manažera unie Phillippa Margraffa mělo být miliarda eur.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.