Třem největším slovenským deníkům – Novému času, Pravdě a Sme – v červnu ve srovnání s předchozím měsícem značně stoupl průměrný denní prodej. Zatímco v květnu deníky dohromady prodaly 324 315 výtisků, o měsíc později to bylo o 41 315 kusů více. Na nárůstu prodeje se podepsal zejména Nový čas, vyplývá z údajů sdružení vydavatelů periodického tisku ABC.
Podle ABC byl rovněž v červnu nejprodávanějším Nový čas, který si koupilo průměrně 208 377 lidí, což bylo o 29 770 více než v předchozím měsíci. Prodej stoupl rovněž Pravdě, která si polepšila ze 74 540 na 79 363, a Sme ze 71 168 na 77 891 kusů.
Na dalších příčkách se umístil maďarsky psaný list Új Szó (24 768) z dílny vydavatele Sme, společnosti Petit Press, a Hospodárske noviny (20 303 výtisků). Tyto deníky si udržely přibližně stejný prodej jako v květnu. Vydavatel listů Sme a Új Szó vydává rovněž regionální deníky Korzár, kterých se v červnu prodalo v průměru 31 867 výtisků.
Další celostátní deník Šport údaje o prodeji sdružení ABC neposkytuje.
Mezi týdeníky i v květnu vedl Nový čas pre ženy od vydavatele nejprodávanějšího deníku. Tento časopis si průměrně koupilo 218 919 čtenářů, což bylo o 1380 méně než v květnu. Následovaly časopisy Plus 7 dní, Život, Báječná žena a Eurotelevízia.
Další významné celostátní týdeníky Markíza, Domino Fórum a Týždeň údaje o prodeji neposkytují.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).