Třem deníkům stoupl prodej

8. 8. 2005 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Třem největším slovenským deníkům – Novému času, Pravdě a Sme – v červnu ve srovnání s předchozím měsícem značně stoupl průměrný denní prodej. Zatímco v květnu deníky dohromady prodaly 324 315 výtisků, o měsíc později to bylo o 41 315 kusů více. Na nárůstu prodeje se podepsal zejména Nový čas, vyplývá z údajů sdružení vydavatelů periodického tisku ABC.
Podle ABC byl rovněž v červnu nejprodávanějším Nový čas, který si koupilo průměrně 208 377 lidí, což bylo o 29 770 více než v předchozím měsíci. Prodej stoupl rovněž Pravdě, která si polepšila ze 74 540 na 79 363, a Sme ze 71 168 na 77 891 kusů.
Na dalších příčkách se umístil maďarsky psaný list Új Szó (24 768) z dílny vydavatele Sme, společnosti Petit Press, a Hospodárske noviny (20 303 výtisků). Tyto deníky si udržely přibližně stejný prodej jako v květnu. Vydavatel listů Sme a Új Szó vydává rovněž regionální deníky Korzár, kterých se v červnu prodalo v průměru 31 867 výtisků.
Další celostátní deník Šport údaje o prodeji sdružení ABC neposkytuje.
Mezi týdeníky i v květnu vedl Nový čas pre ženy od vydavatele nejprodávanějšího deníku. Tento časopis si průměrně koupilo 218 919 čtenářů, což bylo o 1380 méně než v květnu. Následovaly časopisy Plus 7 dní, Život, Báječná žena a Eurotelevízia.
Další významné celostátní týdeníky Markíza, Domino Fórum a Týždeň údaje o prodeji neposkytují.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.