Teror v Londýně zvýšil zájem o noviny

19. 8. 2005 13:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Britské noviny a zpravodajské magazíny posílily během léta své náklady. Obvyklou okurkovou sezonu totiž přehlušily dva červencové teroristické útoky v Londýně s více než 50 oběťmi, a zvýšily tak zájem o zpravodajství.
Útoky měly dopad na náklady novin, které jsou závislé na počtu cestujících metra, tedy zejména londýnské Metro a Evening Standard. Počet cestujících metra se snížil po útocích o 15 procent, nejen kvůli obavám, ale také proto, že byla nemalá část podzemní dráhy kvůli vyšetřování a odstraňování škod uzavřena. Evening Standard je ovšem jediným londýnským odpoledníkem, což za dané situace prodej naopak podpořilo.
Podle expertů, které citoval deník The Guardain, se den po první vlně útoků 7. července zvýšil prodej Guardianu, Timesů a Independentu o více než 15 procent.
Prodej se ale zvýšil i satirickému časopisu Private Eye, který dokonce prorazil hranici 200.000 výtisků a zvýšil auditovaný prodej v meziročním srovnání o dvě procenta. Britské vydání týdeníku Economist zvýšilo auditovaný prodej v meziročním srovnání o pět procent.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.