Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Teror v Londýně zvýšil zájem o noviny

Redakce MAM19. 8. 2005

Britské noviny a zpravodajské magazíny posílily během léta své náklady. Obvyklou okurkovou sezonu totiž přehlušily dva červencové teroristické útoky v Londýně s více než 50 oběťmi, a zvýšily tak zájem o zpravodajství.
Útoky měly dopad na náklady novin, které jsou závislé na počtu cestujících metra, tedy zejména londýnské Metro a Evening Standard. Počet cestujících metra se snížil po útocích o 15 procent, nejen kvůli obavám, ale také proto, že byla nemalá část podzemní dráhy kvůli vyšetřování a odstraňování škod uzavřena. Evening Standard je ovšem jediným londýnským odpoledníkem, což za dané situace prodej naopak podpořilo.
Podle expertů, které citoval deník The Guardain, se den po první vlně útoků 7. července zvýšil prodej Guardianu, Timesů a Independentu o více než 15 procent.
Prodej se ale zvýšil i satirickému časopisu Private Eye, který dokonce prorazil hranici 200.000 výtisků a zvýšil auditovaný prodej v meziročním srovnání o dvě procenta. Britské vydání týdeníku Economist zvýšilo auditovaný prodej v meziročním srovnání o pět procent.

×

Sněmovna zrušila povinnost vydávat účtenky k nákupům nad 50 Kč

Starší článek

Regulace soutěže v elektronických médiích zůstane

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa se bude vysílat na TV Nova

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více