Britské noviny a zpravodajské magazíny posílily během léta své náklady. Obvyklou okurkovou sezonu totiž přehlušily dva červencové teroristické útoky v Londýně s více než 50 oběťmi, a zvýšily tak zájem o zpravodajství.
Útoky měly dopad na náklady novin, které jsou závislé na počtu cestujících metra, tedy zejména londýnské Metro a Evening Standard. Počet cestujících metra se snížil po útocích o 15 procent, nejen kvůli obavám, ale také proto, že byla nemalá část podzemní dráhy kvůli vyšetřování a odstraňování škod uzavřena. Evening Standard je ovšem jediným londýnským odpoledníkem, což za dané situace prodej naopak podpořilo.
Podle expertů, které citoval deník The Guardain, se den po první vlně útoků 7. července zvýšil prodej Guardianu, Timesů a Independentu o více než 15 procent.
Prodej se ale zvýšil i satirickému časopisu Private Eye, který dokonce prorazil hranici 200.000 výtisků a zvýšil auditovaný prodej v meziročním srovnání o dvě procenta. Britské vydání týdeníku Economist zvýšilo auditovaný prodej v meziročním srovnání o pět procent.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?