Televize – doplňkové médium?

25. 8. 2005 09:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zatímco průměrný evropský divák tráví před televizorem dvě a půl až tři hodiny denně, průzkum agentury IBM Business Consulting pro německý časopis Capital ukázal, že mladší generace sledují televizi přibližně o hodinu méně. Pro 37 procent dotázaných ve věku 14-39 let je televize doplňkovým médiem, 33 procent dělí svoji pozornost rovnoměrně mezi internet a televizi. Ve věkové skupině 14-19 let je pro 59 procent dotázaných internet dokonce hlavním zdrojem informací.

Ekonom, 25.8.2005, autor: Milan Šmíd, vysokoškolský pedagog

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.