T-Mobile má nejvíc klientů a spouští novou kampaň
Poprvé v historii českého trhu mobilních operátorů předstihnul T-Mobile v počtu zákazníků největšího rivala Eurotel. Ten sice pořád vede ve finančních výsledcích, ale na konci prvního pololetí měl o 43 tis. klientů méně než T-Mobile (4,463 mil.).
T-Mobile proto v pátek spustil taktickou kampaň, v níž děkuje všem uživatelům své sítě. Připravila ji agentura Klan, která má na starosti BTL aktivity a příležitostně i nadlinku T-Mobilu. Celostátní kampaň provází slogan “Jste jedničky. Děkujeme. a objeví se v TV ve formě sponzorských odkazů v rádiu, na billboardech, bigboardech i v tisku (hned v pátek našli na titulu takzvanou chlopeň čtenáři MF Dnes a LN). Navíc klienti budou moci posílat o víkendu od 20. do 21. srpna SMS zdarma.
Poslední týden v srpnu pak T-Mobile rozjede novou imageovou kampaň, která dokončí dílčí změny ve strategii značky, například důraznější zacílení na mladší věkové skupiny. Připravila ji jeho agentura Saatchi & Saatchi.
Podle tiskového mluvčího Jiřího Hájka tím T-Mobile nereaguje na očekávaný nástup Vodafone (nový majitel Oskara) ani Telefóniky (Eurotel) na český trh. “Víme, že konkurence bude větší, ale máme zkušenosti z jiných trhů, kde působí Orange či Vodafone. Nedopustíme, aby nás bylo vidět méně než ostatní operátory,” řekl M&M Hájek. Společnost podle měření TNS A-Connect letos v 1. pololetí investovala do médií téměř 400 mil. Kč.
-Lucie Vacková-
Podobné zprávy
Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA
