Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

T-Mobile má nejvíc klientů a spouští novou kampaň

Redakce MAM15. 8. 2005

Poprvé v historii českého trhu mobilních operátorů předstihnul T-Mobile v počtu zákazníků největšího rivala Eurotel. Ten sice pořád vede ve finančních výsledcích, ale na konci prvního pololetí měl o 43 tis. klientů méně než T-Mobile (4,463 mil.).
T-Mobile proto v pátek spustil taktickou kampaň, v níž děkuje všem uživatelům své sítě. Připravila ji agentura Klan, která má na starosti BTL aktivity a příležitostně i nadlinku T-Mobilu. Celostátní kampaň provází slogan “Jste jedničky. Děkujeme. a objeví se v TV ve formě sponzorských odkazů v rádiu, na billboardech, bigboardech i v tisku (hned v pátek našli na titulu takzvanou chlopeň čtenáři MF Dnes a LN). Navíc klienti budou moci posílat o víkendu od 20. do 21. srpna SMS zdarma.
Poslední týden v srpnu pak T-Mobile rozjede novou imageovou kampaň, která dokončí dílčí změny ve strategii značky, například důraznější zacílení na mladší věkové skupiny. Připravila ji jeho agentura Saatchi & Saatchi.
Podle tiskového mluvčího Jiřího Hájka tím T-Mobile nereaguje na očekávaný nástup Vodafone (nový majitel Oskara) ani Telefóniky (Eurotel) na český trh. “Víme, že konkurence bude větší, ale máme zkušenosti z jiných trhů, kde působí Orange či Vodafone. Nedopustíme, aby nás bylo vidět méně než ostatní operátory,” řekl M&M Hájek. Společnost podle měření TNS A-Connect letos v 1. pololetí investovala do médií téměř 400 mil. Kč.

-Lucie Vacková-

×

Ahold a Lidl s out-of-home

Starší článek

Prima spustila reality show

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy
Foto: Lidl

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více