Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Strategické změny v ČSA

Redakce MAM15. 8. 2005

České aerolinie (ČSA) obdržely kladné vyjádření antimonopolního úřadu ohledně spojení se společností Travel Service, která provozuje charterové lety hlavně pro klienty, jako jsou cestovní kanceláře Čedok a Canaria Travel. ČSA tedy může začít jednat o spojení, jehož cílem je především masivnější vstup na trh charterové dopravy. Jitka Novotná, tisková mluvčí ČSA, pro M&M uvedla: “V současné době se na trhu vyprofilovaly kvalitní cestovní kanceláře, které si od nás kupují přepravu. Ve světě není žádná větší letecká společnost orientovaná na pravidelnou přepravu, která by se specializovala na chartery jako ČSA.” Společnost Travel Service se k případnému spojení odmítla vyjádřit. Povolení antimonopolního úřadu pro ni ještě nic neznamená a o spojení rozhodnou až výsledky finanční a právní kontroly, jež potrvá zhruba tři měsíce. Kromě toho ČSA uvedou v září na trh novou formu věrnostních programů, které podpoří i větší kampaní. Snahou bude více se zaměřit na důležitý segment korporátní klientely, který zatím ČSA dokázaly oslovit jen z části. Mezi první moduly budoucího systému CRM budou patřit věrnostní programy.

×

Tvůrce reality show Big Brother spustí novou televizi

Starší článek

Islámští extremisté rozšiřují ofenzívu na internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Atmedia vydává průvodce českým TV trhem

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia připravilo třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více