Strategické změny v ČSA
České aerolinie (ČSA) obdržely kladné vyjádření antimonopolního úřadu ohledně spojení se společností Travel Service, která provozuje charterové lety hlavně pro klienty, jako jsou cestovní kanceláře Čedok a Canaria Travel. ČSA tedy může začít jednat o spojení, jehož cílem je především masivnější vstup na trh charterové dopravy. Jitka Novotná, tisková mluvčí ČSA, pro M&M uvedla: “V současné době se na trhu vyprofilovaly kvalitní cestovní kanceláře, které si od nás kupují přepravu. Ve světě není žádná větší letecká společnost orientovaná na pravidelnou přepravu, která by se specializovala na chartery jako ČSA.” Společnost Travel Service se k případnému spojení odmítla vyjádřit. Povolení antimonopolního úřadu pro ni ještě nic neznamená a o spojení rozhodnou až výsledky finanční a právní kontroly, jež potrvá zhruba tři měsíce. Kromě toho ČSA uvedou v září na trh novou formu věrnostních programů, které podpoří i větší kampaní. Snahou bude více se zaměřit na důležitý segment korporátní klientely, který zatím ČSA dokázaly oslovit jen z části. Mezi první moduly budoucího systému CRM budou patřit věrnostní programy.