Šéfredaktorem zpravodajství STV Roland Kyška

22. 8. 2005 10:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým šéfredaktorem zpravodajství STV jmenoval generální ředitel Slovenské televize Richard Rybníček Rolanda Kyšku.
Sedmadvacetiletý Kyška je absolventem Filozofické fakulty Prešovské univerzity, v STV působil od roku 2003 v týmu Eugena Kordy v pořadu Reportéri. Před nástupem do STV pracoval v týdeníku Plus 7 dní a v TV Global.
Poslední jmenovaný šéfredaktor Eduard Žitňanský působil ve funkcii necelé tři měsíce. Důvodem jeho rychlého sesazení byl pokles sledovanosti hlavního zpravodajství pod 10 procent.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.