Jihokorejská firma Samsung chystá podle informací M&M masivní ofenzivu na český trh. V září odstartuje lokální adaptaci rozsáhlé globální imageové kampaně, která bude komunikovat jak spotřební elektroniku, tak mobilní telefony a IT produkty. Kvůli výši investic a intenzitě nasazení mluví české zastoupení firmy o této kampani jako o druhém vstupu na zdejší trh.
„V období září až prosinec zde hodlá Samsung investovat do reklamy řádově stovky milionů korun oproti desítkám milionů za stejné období loňského roku,“ potvrdil M&M Kamil Vacek, předseda představenstva firmy Kiboon Mobile, která je výhradním distributorem mobilních telefonů Samsung u nás.
Kampaň nazvanou Imagine, která v zahraničí běží už od června, vytvořila agentura Red Cell, pro české prostředí ji adaptují Saatchi & Saatchi a JWT. Mediální plánování u nás připravila agentura MindShare; použitá média budou především televize, venkovní a tisková reklama. „Snažíme se rozšířit povědomí o značce a vytvořit příjemné, emocionálnější spojení s našimi zákazníky,“ komentoval cíl globální kampaně Gregory Lee, senior viceprezident a ředitel marketingu společnosti Samsung Electronics. Loni měla firma tržby 55,2 mld. dolarů a čistý příjem 10,3 mld. dolarů.
-Martin Picek-