Česká pobočka švýcarského koncernu Ringier hodlá na podzim uvést na trh nedělník věnovaný sportu. Vydavatelství si již přihlásilo ochrannou známku Nedělní Sport, informovaly Lidové noviny. „Nebude to sedmé vydání deníku Sport, ale samostatný titul. První vydání plánujeme na první polovinu září,“ sdělil ředitel Ringier ČR Tomáš Böhm. Ringier vydává deník Sport od října 2001 a zkušenost má i s nedělními tituly. Jeho Nedělní noviny sice v říjnu 2000 po roce existence skončily, již 12 let se ale daří Nedělnímu Blesku. Ten je s 325 000 nejprodávanějším ze všech tří českých nedělníků. Konkurenční tituly Sebastina Pawlowského bulvár Aha! a zpravodajský Nedělní svět kupuje 112 000, respektive 31 000 lidí, uvedly LN.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).