Ringier chystá další nedělník

19. 8. 2005 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká pobočka švýcarského koncernu Ringier hodlá na podzim uvést na trh nedělník věnovaný sportu. Vydavatelství si již přihlásilo ochrannou známku Nedělní Sport, informovaly Lidové noviny. „Nebude to sedmé vydání deníku Sport, ale samostatný titul. První vydání plánujeme na první polovinu září,“ sdělil ředitel Ringier ČR Tomáš Böhm. Ringier vydává deník Sport od října 2001 a zkušenost má i s nedělními tituly. Jeho Nedělní noviny sice v říjnu 2000 po roce existence skončily, již 12 let se ale daří Nedělnímu Blesku. Ten je s 325 000 nejprodávanějším ze všech tří českých nedělníků. Konkurenční tituly Sebastina Pawlowského bulvár Aha! a zpravodajský Nedělní svět kupuje 112 000, respektive 31 000 lidí, uvedly LN.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.