Reklamu ČT bude asi prodávat ARBOmedia

22. 8. 2005 09:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výběrová komise pro tendr na zastupování České televize na reklamním trhu vyhodnotila jako nejlepší nabídku stávajícího dodavatele, společnosti ARBOmedia. Tento týden by měl rozhodnutí devítičlenné komise, již vedl obchodní ředitel ČT Martin Švehla, potvrdit generální ředitel ČT Jiří Janeček. S ARBOmedií by měla být podepsána smlouva na období 2006-2010. Neúspěšnými uchazeči byla rozhlasová zastupitelství Regie Radio Music a Media Marketing Services. Podle nového zákona bude v roce 2006 reklamní limit ČT na současných analogových stanicích stejný jako letos (1 % reklamy z celkového vysílacího času a možnost přesouvání mezi ČT1 a ČT2). V roce 2007 dojde k snížení podílu reklamy na 0,5 % a od roku 2008 bude moci veřejnoprávní televize vysílat reklamu pouze u těch sportovních a kulturních přenosů, kde to vyžaduje licence. Sponzoringu se omezení nedotknou.

-Juraj Gerbery-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.