Výběrová komise pro tendr na zastupování České televize na reklamním trhu vyhodnotila jako nejlepší nabídku stávajícího dodavatele, společnosti ARBOmedia. Tento týden by měl rozhodnutí devítičlenné komise, již vedl obchodní ředitel ČT Martin Švehla, potvrdit generální ředitel ČT Jiří Janeček. S ARBOmedií by měla být podepsána smlouva na období 2006-2010. Neúspěšnými uchazeči byla rozhlasová zastupitelství Regie Radio Music a Media Marketing Services. Podle nového zákona bude v roce 2006 reklamní limit ČT na současných analogových stanicích stejný jako letos (1 % reklamy z celkového vysílacího času a možnost přesouvání mezi ČT1 a ČT2). V roce 2007 dojde k snížení podílu reklamy na 0,5 % a od roku 2008 bude moci veřejnoprávní televize vysílat reklamu pouze u těch sportovních a kulturních přenosů, kde to vyžaduje licence. Sponzoringu se omezení nedotknou.
-Juraj Gerbery-